  • Data: 2010-06-02 16:54:55
    Temat: Re: do kiki
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.baborow.com/kiki/img_4900.html

    te pierwsze zdjęcia pokazują co zastałem po zeszłorocznej naprawie.
    Obcinali mi skosy i mieli przykleić szczelnie styropian robiąc to z
    rusztowania. Było wysoko więc bałem się wejść na rusztowanie akurat na tym
    narożniku i zobacz co zrobili.

    1. Wykuli za dużo, za mocno obcięli szczyt
    2. Niedbale wsadzili styropian pianując go klejem piankowym ale tylko bliżej
    zewnetrznej części muru.
    3. Mieli dać pod styropian zaprawę wyrównującą, cementową/klej cementowy
    jeżeli by przekuli za duzo

    A co zrobili.

    Oszukali mnie. Zostawili wolną przestrzeń z otwartymi porami porothermu i
    wzdłuż szczytu wiało i zmroziło mi cały narożnik między sufitem aż popekał
    akryl, łączenia płyt i nieco nawet tynk więc teraz te bruzdy to podkułem
    żeby załatać pęknięcia.

    Ale na zdjęciach widać profil przyścienny skosu, nad nim jamy nad obciętym
    szczytem i nieszczelnie położony stryropian. Tak właśnie oszukują
    budowlańcy. Ale naprawiałem skosy w innym narożniku i styropian był
    szczelnie. Tego narożnika po prostu nie dopilnowałem.

    Nie wiem co zrobić z Veluxem !