  • Data: 2010-06-02 17:01:47
    Temat: Re: do kiki
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Amir" <d...@S...pl> wrote in message
    news:hu51pn$9r7$1@inews.gazeta.pl...

    > jak juz poprawki wprowadzisz opisz jakie

    Teraz od środka zasram pianą tą ścianę szczytową - niestety tylko do
    wysokości nieco ponad sufit. Dalej nie mam już dostępu.
    Trzeba by zdjąć podbitkę i ponownie rozpruć styropian żeby to zrobić dobrze.

    > to popękanie przy łaczeniu sufitu z scianą
    > czym spowodowane?

    Mrozem, zimnym powietrzem latającym przy krokwii i nad źle ocieploną,
    nieszczelnie ścianą szczytową.
    Odspajanie się sufitów od ścian szczytowych czy działowych, wystających
    ponad sufit i wełnę to tylko wina różnicy temperatur.