  • Data: 2010-06-01 20:42:26
    Temat: Re: do kiki
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "amir" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hu12c0$6nv$1@inews.gazeta.pl...

    > Wrzuciłem dzis swieże fotki z ocieplenia i instalacji poprawionych
    > chętnie wysłucham opini z błędami :)
    > pozdrawiam

    Ta kanaliza w piwnicy czy też w garażu to jakaś radosna twórczość jest -
    brrr.
    Wszędzie kąty proste, odpływy z sanitariatów (chyba bo fi 110) na jednej
    poziomej gałęzi z jakimiś innymi odpływami fi 50.
    A patent z czwórnikiem 67stopni do czego służy ?
    Z ciekawości: wloty do pionów fi 110 takie na wysokości oczu to po co są ?
    --
    Jackare