  • Data: 2011-09-22 15:36:47
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-21 12:53, Amir pisze:
    > Dyskusja jak to dyskusja cz?sto idzie innym torem, i na szcz?scie,
    > bo dzi?ki temu cho?by mi wiele b??d?w uda?o si? unikn?? przy budowie
    > w?asnego domu, gdzie to jeden temat zchodzi? na inny,
    > a warto czyta? i samemu wyci?gac wnioski, ale to pozostawie juz autorowi
    > tematu, w ka?dym b?d? razie mia?em podobny problem.

    (Wszystko racja, tylko czemu mi (?) się czcionki rozsypały?)
    Żeby tylko te inne tory nie sprowadziły na manowce. Żeby to jakoś tak
    ogarnąć nie wiem... globalnie.
    Mając duży dom zachęcasz by wydać "troszkę" więcej na garaż. Może
    słusznie: masz kasę-wymagasz. Ale widząc emerytkę w supermarkecie
    wybierającą najtańsze mixełko do bułki, będziesz ją namawiał na łososia
    wędzonego - "będzie pani zadowolona-świetnie smakuje"? Marketingowo
    poprawnie, ale pod kontem zrozumienia struktury wydatków i priorytetów
    to już wg mnie źle.