  • Data: 2012-11-09 06:36:15
    Temat: Re: dylatacja posadzki w salonie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ergie wrote:

    > Jeśli uważasz, że 3,4 cm (bo tyle będzie nad rurką) wylewki to dość
    > to Twoja sprawa. Zrobienie dylatacji teraz nic nie kosztuje a może
    > zaoszczędzić sporo kłopotów w przyszłości.

    3.4 cm nad rurkami jest całkowicie wystarczające wg wszelkich zasad budowy
    ogrzewania podłogowego.

    co do jednego masz rację styropian należy ułożyć rzetelnie.

    generalnie nie ma potrzeby stosowania w domach mieszkalnych dozbrajania
    wylewek zbrojeniem stalowym. To nie ma sensu. Wystarczy mikrozbrojenie.

    trochę wylewek widziałem i pęknięcia sie raczej nie zdarzają.