  • Data: 2014-11-06 17:26:53
    Temat: Re: dziura w wylewce kranu - czym załatać od wewnątrz
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-06 o 14:02, Albercik pisze:
    > Witam
    > w wylewce(chodzi o tą rurę przy baterii, kranie kuchennym, a nie takiej
    > na podłodze) pojawiła się dziura.
    > Kran może nie jakiś super hiper, ze 2 stówki kosztował, gwarancja minęła
    > niedawno niestety.
    >
    > Dziura jest na przetłoczeniu, jakieś 2cm od końca (a właściwie od
    > początku) wylewki, jest bardzo mała, ciśnienia też tam wielkiego nie ma,
    > ale woda się sączy..
    > Sama bateria jest w bdb stanie, szkoda by ją wyrzucać, z zewnątrz tez
    > tej dziury nie widać bo jest pod nakrętką, która mocuje wylewkę do baterii.
> [...]
    Może być Poxipol, ale niedawno kleiłem klejem epoksydowym UHU i powiem,
    że jest lepszy od Poxipolu, z tym, że twardnieje aż 12 godzin (zawsze
    można podgrzać, co przyspieszy). Co do szkodliwości, to nie ma obaw, bo
    woda będzie w kontakcie z klejem ułamki sekund. Zbiorniki wody pitnej
    maluje się od wewnątrz farbami epoksydowymi (takimi, które mają atest),
    a więc taki klej bez atestu nie zaszkodzi.
    Możesz też spróbować zalutować cyną. Wylewka jest na 99% z mosiądzu, a
    ten się łatwo lutuje.
    Jacek