  • Data: 2018-12-07 22:34:20
    Temat: Re: e komputerowcy
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 20:56:27 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Adam proszę Ciebie, skończ traktowanie innych jak idiotów.

    Jak narazie to ci inni robią z siebie sami idiotów :-)

    http://www.kalkulatorypodatkowe.pl/artykul,184,11989
    ,korekta-vat-dokonywana-przy-sprzedazy-samochodu.htm

    Tu masz potwierdzenie pisane prostym i ludzkim językiem, cyt:

    "WAŻNE: Jeżeli od zakupu samochodu odliczenie VAT było limitowane (60% kwoty VAT, nie
    więcej niż 6.000 zł, lub 50% kwoty VAT), w przypadku sprzedaży tego pojazdu podatnik
    może "odzyskać" część nieodliczonego podatku (poprzez dokonanie korekty VAT). Jest to
    możliwe, jeżeli sprzedaż pojazdu nastąpi w trakcie tzw. okresu korekty."

    Przypominam - że korekta to PRAWO, a nie OBOWIĄZEK. Jeżeli korekta
    oznaczałaby zwiększenie podatku to byłaby OBOWIĄZKOWA, chyba nie uważacie
    inaczej :-)

    Potwierdziłem sobie jeszcze moją wersję dzisiaj u dyrektora kontroli w
    moim US - wszystko się zgadza :-) Moja księgowa jest główną księgową w
    firmie transportowej z 50-cioma samochodami które kupowane i sprzedawane
    są co miesiąc od lat na wszystkie możliwe sposoby. Nie ma opcji pomyłki :)

    > Przez litość nie będę ciągnął wątku jak to samochód w leasingu to "60-70tys do
    spieniężenia"
    > Idiotów którzy takie teksty łykną proponuję w bliższym swoim otoczeniu żebyś szukał
    a nie tutaj.

    Nie chcesz skorzystać z rad to nie korzystaj, nie zmuszam :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.