  • Data: 2009-06-22 19:14:38
    Temat: Re: folia zamiast papy na deskowanie
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czemu masz pod gonty dawać papę termozgrzewalną, a nie zwykłą papę ?

    To juz mniej wazne - zwykla, czy zgrzewalna. Tak czy inaczej najtansza pap
    podkladowa to ponad 4 zl za m2 (zgrzewalna ponad 6 zł). A te folie to 1,2
    zł... Roznica spora...
    Ale jednak po lekturze roznych poradnikow i dyskusji wlasciwie podjalem
    decyzje, ze dam pape. Tylko teraz szukam jakiegos taniego zrodla. No chyba,
    ze ktos jest w stanie pokazac mi gdzies w ofertach sprzedazy te specjalne
    folie z warstwa bitumiczna. Ale to skolei pewnie juz nie bedzie w takiej
    cenie - wiec i tak zostane przy papie.
    Zna ktos jakies zrodlo papy nie na tekturze w dobrej cenie?
    W Castoramie zwykla papa na tekturze (P/333) kosztuje 4,10 zł za m2. No
    chyba, ze dac izolacyjna (I/333; 1,90 zł/m2), ale to sie chyba nie nadaje?
    Wolalbym modyfikowana i nie na tekturze (niestety to min. ok. 5 zl/m2)

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl