  • Data: 2009-06-22 20:05:33
    Temat: Re: folia zamiast papy na deskowanie
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Igus' <t...@p...onet.pl> wrote:

    > No właśnie, a pytanie było o gont...

    Tak, wiem, pozwoliłem sobie wątek "skręcić".

    > Ja nie bardzo rozumiem gdzie tu prostota wykonania, jak w deskach
    > trzeba dziury wiercić i pilnować, aby były odstępy między deskami.

    Wiercenie dziur to hardcore potrzebne przy juz istniejącym
    deskowaniu. Nowe wystarczy bić z odstępami, nie jest to żadna
    filozofia ani do wykonania ani do przypilnowania, w każdym razie o
    wiele mniejsza niz poprawne nabicie listew dystansujących wełnę i
    jej sznurowanie.

    > Przecież nie będę siedział na dachu i pilnował, żeby dechy bili z
    > odstępami.

    A sznurowania pilnujesz? ;-)

    > Jeśli dechy mają mieć odstępy to po co wogóle deskowanie ?
    > Dać normalną folię, kontrłata, łata i OK.

    No własnie ten sposób łączy zalety obu metod.

    J.