    Subject: Re: grupa widoczna w google
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Sun, 2 Aug 2020 01:37:53 +0200

    On 01.08.2020 23:04, Kadar Oszmanski wrote:

    > Bo są tacy co nie potrafią inaczej czytać.

    Usenet nie jest stroną internetową ani php forum ani fejsbukiem czy
    wykopkami i niech tak zostanie. Jak nie umieją to znaczy, że to nie dla
    nich. Mnie strasznie wkurzyło przed laty jak gugiel zrobił sobie bramkę
    przez www do usenetu. Usenet miał być na żądanie, jak przystanek
    autobusowy, a nie publicznie dostępnym i indeksowanym forum. To było
    wbrew idei usenetu.
    Teraz część użytkowników jest narażona na widzimisię gugla, czy i kiedy
    zablokuje konto użytkownikowi guglowemu. To przeczy idei.