  • 1. Data: 2020-07-31 23:04:09
    Temat: grupa widoczna w google
    Od: s...@g...com

    ale nie wszystkie swieze posty sa zsynchronizowane.

  • 2. Data: 2020-08-01 01:22:09
    Temat: Re: grupa widoczna w google
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.07.2020 23:04, s...@g...com wrote:
    > ale nie wszystkie swieze posty sa zsynchronizowane.

    Trzeba zgłosić żeby ją znowu zbanowali tam. Po co nam ci ludzie z gugla?

  • 3. Data: 2020-08-01 11:55:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f24a7a2$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    user KIKI pisze tak:

    > Trzeba zgłosić żeby ją znowu zbanowali tam. Po co nam ci ludzie z
    > gugla?

    [pl.misc.budowanie]

    Score:: =-9999

    i po problemie ;)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 4. Data: 2020-08-01 15:24:56
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.08.2020 11:55, PiteR wrote:

    > [pl.misc.budowanie]
    >
    > Score:: =-9999
    >
    > i po problemie ;)

    Hehe brakuje tutaj tylko chyba "wykopków" :-)

  • 5. Data: 2020-08-01 22:35:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > [pl.misc.budowanie]
    >
    > Score:: =-9999
    >
    > i po problemie ;)

    To rozwiązanie krańcowe i czasem niewygodne. Ja od lat mam:

    [*]
    Score: -5

    Wystarczy. Znakomicie się sprawdza. Polecam.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2020-08-01 23:04:11
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Trzeba zgłosić żeby ją znowu zbanowali tam. Po co nam ci ludzie z gugla?

    Bo są tacy co nie potrafią inaczej czytać.

  • 7. Data: 2020-08-02 01:37:53
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.08.2020 23:04, Kadar Oszmanski wrote:

    > Bo są tacy co nie potrafią inaczej czytać.

    Usenet nie jest stroną internetową ani php forum ani fejsbukiem czy
    wykopkami i niech tak zostanie. Jak nie umieją to znaczy, że to nie dla
    nich. Mnie strasznie wkurzyło przed laty jak gugiel zrobił sobie bramkę
    przez www do usenetu. Usenet miał być na żądanie, jak przystanek
    autobusowy, a nie publicznie dostępnym i indeksowanym forum. To było
    wbrew idei usenetu.
    Teraz część użytkowników jest narażona na widzimisię gugla, czy i kiedy
    zablokuje konto użytkownikowi guglowemu. To przeczy idei.

  • 8. Data: 2020-08-02 10:08:45
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Teraz część użytkowników jest narażona na widzimisię gugla, czy i kiedy
    > zablokuje konto użytkownikowi guglowemu. To przeczy idei.

    Widzimisię googla też mi się nie podoba ale ale nigdy się tym nie interesowałem.
    Używałem i to wystarczyło. Nie wiem co się zmienia, nie interesuje mnie jakie były
    idee. Mam trochę innych rzeczy na głowie. Jest to dobrze, jak go zabrakło to było
    tragicznie, chetnie bym to zmienił nawet Jarek mi coś podpowiadał jak to ustawić ale
    widocznie za głupi jestem i googiel na tym bazuje.
    K.

  • 9. Data: 2020-08-02 11:20:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:08c8fda2-bd3c-41ed-a10e-83b4dd4e4e34n@googlegr
    oups.com>
    user Kadar Oszmanski pisze tak:

> [...]
    > chetnie bym to zmienił nawet Jarek mi coś podpowiadał jak to
    > ustawić ale widocznie za głupi jestem i googiel na tym bazuje. K.

    google ma z jednej strony sraczkę w temacie bezpieczeństwa
    a rozsyła prawdziwe emaile po internecie.