    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: homo sovieticus
    Date: Sat, 26 Feb 2022 14:23:07 +0100

    On 26/02/2022 12:25, Ghost wrote:
    > "Dyskusja" by paste link to links, to dobre zajecie dla trolli

    Dyskusja w Twoim stylu to czyste trolowanie. Link pokazuje mapy
    stworzone w obiektywny sposób, bazujace na konkretnych badaniach
    naukowych. Od machania rękami i plucia pianą Rosjanie w Donbasie nie znikną.

    > Zajebisty przepis na never ending war na calym swiecie.

    Nie. Między innimi dzięki wysiedleniu Niemców z terenów "odzyskanych"
    dzisiaj taki konflit nie istnieje miedzy PL i DE, choć oczywiscie są
    głosy sprzeciwu, ale zawsze będą. I w dodatku nie ma przeszkód, aby
    sobie kupili ziemię. Nie chcą.

    Takich konfliktów dużo nie ma na świecie.

    > Lekcje juz odrobiles, czy ferie masz?

    Myślę, że nie masz argumentów, poza pusta pianą.

    Fakt obecności Rosjan na terenach wschodnich jest niezaprzeczalny. Jak
    równiez ich całkowita dominacja na Krymie. Znałem wielu ludzi z tamtych
    rejonów. Mówili to 10 lat temu, to żadna nowość, że Krym *chciał* do
    Rosji a Donieck jak jeździł do stolicy, to do Moskwy. Oczywiscie to nie
    oznacza, że nie są debilami: nie można pojąc po co Krym chciał się pchać
    w ten sowiecki swochoz, ale trudno dyskutować z patopatriotyzmem,
    szczególnie sowieckim i pod wpływem propagandy. Nie zmienia to jednak
    nic w fakcie, że Krym nie był nawet śladowo ukraiński etnicznie i sam
    wpada w tą stację benzynową o nazwie Rosja.

    Tu nie chodzi o te rejony. Putin ma je w d... tu chodzi o pretekst.
    Zrobiony na kolanie podział terytorium doprowadził do tego, że obecnie
    mamy pretekst, a debile karmiący Putina dały mu możliwość.

    To są czyste fakty. Możesz sobie z nimi dyskutować. Oddziel je jednak od
    bandyckiej napaści Putina. Zamiast się polaryzować w gównopatriotyczne
    uniesienia, po prostu zastanów się dlaczego Ukraina tak naprawdę
    straciła częsc wschodnią wiele lat temu, a tak naprawdę od zawsze.