    Date: Sat, 26 Feb 2022 16:38:16 +0100
    Subject: Re: homo sovieticus
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <6219df5e$0$6654$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zakopuje topór wojenny. Na jak długo zależy od Ciebie. Dyskusja nie jest o tym jak
    postawić cegłę ale o tym że ludzie są mordowani. Są mordowani po obydwu stronach. Ten
    co wysłał na Ukrainę swoich żołnierzy z poboru, którym wmawiano że będą bronili
    ojczyzny, żeby ginęli w wojnie w której ich ojczyzna jest agresorem to bandyta. I
    jego kumple którzy nie przerwa wojny chociażby w taki sposób że go zabiją to też
    bandyci. Najprawdopodobniej Putinowi odbiło. Konkretnie odbiła mu władza. Jest
    psychiatryczna jednostka chorobowa która opisuje takie zjawisko związane z pracą na
    bardzo wysokich stanowiskach z bardzo dużym zakresem wladzy i kwalifikuje tych co ja
    spełniają jako chorych psychicznie. Nikt o tym nie mówi ale tam gdzie jest trochę
    cywilizacji właśnie z tego powodu ogranicza się możliwość sprawowania władzy do
    maksymalnie dwóch kadencji. Putin jest prezydentem od jakiś trzydziestu lat z drobnym
    epizodem oddania na jedną kadencję wodzy Miedwiediewowi czy jak on się tam nazywa.
    Najprawdopodobniej wstanie umysłu w jakim się znajduje jest niepoczytalny. Historia
    zna więcej takich przypadków. Niestety Rosja jest niechlubnym przykładem. Stalin był
    u władzy kilkadziesiąt lat i też był skurwysynem pierwszej wody. Putin w stanie w
    jakim sie znajduje jest ogromnym zagrożeniem nie tylko dla Ukrainy. Może na przykład
    kazać użyć broni jądrowej. Mam nadzieję że decyzja użycia broni jądrowej musi być
    zaakceptowana przez więcej osób. I że wśród tych osób znajdzie się przynajmniej jedna
    która powie że się nie zgadza. Masz całkowitą rację że sankcje powinny być
    wprowadzone natychmiast. Że powinny byś skonfiskowane majątki tzw oligarchów na
    poczet przyszłych odszkodowań dla Ukrainy. Niemcy powinni natychmiast znacjonalizować
    należące do Rosji zbiorniki i rurociągi jakie znajdują się u nich. Wszystkie dostawy
    broni itp. do Ukrainy powinny być wycenione i za nie po zakończeniu wojny powinna
    zapłacić Rosja. Również za pomoc humanitarna jaka w tej chwili my i inne państwa
    udzielają uchodźcom powinna zapłacić Rosja. Gdybym miał moc sprawczą to do konfiskaty
    dołączył bym internowanie wszystkich Rosjan jacy znajdują się w państwach
    nakładających sankcje. I zapewnił bym tym gorsze warunki im internowany jest
    bogatszy. Jest jeszcze jedna dziwna sprawa. Jak by spytać kto traci na wojnie to
    wszyscy powiedzą że Ukraińcy. A ja bym dodał że wszystko wskazuje że nie wszyscy.
    Kolejny dzień wojny i kolejna dziwna informacja. Przez rurociąg jamalski do Europy
    zachodniej dotrze dzisiaj jakąś duża ilość surowca. Rurociąg jamalski biegnie przez
    Ukrainę. Na każdej stacji która jest co kilkaset kilometrów jest czerwony przycisk z
    napisem STOP. Jak by nie zadziałał to zawsze można przypierdolic w rurę z granatnika.
    W takiej sytuacji raban robi odbiorca gazu. Słuchałem pierdolenia naszego Pinokia. Oj
    jaki on oburzony ze korzystamy z czerwonego od krwi gazu. Ale czerwonego guzika nie
    kazal wcisnąć. Sytuacja jest tak paradoksalna że można by ją porównać do przewożenia
    we wrześniu 1939 roku niemieckich żołnierzy mających zdobywac Warszawę polskimi
    kolejami na ulgowych biletach. To teraz kto zyskuje na wojnie. Jeśli rurociągi nie są
    wyłączone to zarabiają ci co kręcą lody związane z przesyłem surowców przez Ukrainę.
    I to są najmniejsze pieniądze jakie można zarobić na śmierci ludzi. Wszyscy co
    wydobywają surowce energetyczne czują się jak by jakiegoś Boga za nogi złapali.
    Surowce zdrożały, zarabiają dużo więcej. Oni są skłonni dołożyć kasy ruskim do wojny,
    żeby trwała jak najdłużej. Rządy wszystkich na ziemi państw są szczęśliwe. Droższe
    paliwa to większe wpływy z podatków i mniejszy nawis inflacyjny u ludzi. Na dodatek
    jest super wytłumaczenie że to nie rządów Ina tylko mogę innego. Gdyby teza z tym że
    Putin zwariował była błędna to wygląda jak by wojna była na zamówienie.

    Zenuś, powiem Ci, że trudno jest się z tym nie zgodzić. Dokładnie
    wyjąłeś mi to z ust.

    Dzisiaj godzina 16:12 na TVP Info, premier Morawiecki dokładnie
    powtórzył to samo o czym tu piszemy, że musimy jako zachód:

    - zająć aktywa oligarchów Rosji oraz Ukrainy, którzy są prorosyjscy na
    poczet wypłacenia odszkodowań dla Ukrainy

    - zamknąć Nord stream 1 i uniezależnić się także od Rosyjskiego węgla

    - odciąć od systemu Swift

    Nareszcie zaczynają się konkretne działania.

    Dodam jeszcze, że zachód powinien teraz mocno dozbroić Ukrainę, a po
    zakończeniu działań wojennych, natychmiast włączyć Ukrainę do struktur
    NATO, bo zasługuje na to.

    W obecnej chwili nie przyjąłbym od Putina żadnych prób negocjacji, ale
    tak napierdalał go sankcjami, aż zostanie zdetronizowany, a najlepiej
    jak mu bogaci kolesie łeb upierdolą.

    Wezwałbym jeszcze wszystkie republiki federacyjne do ogłoszenia