  • Data: 2022-03-07 13:19:12
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 7 marca 2022 o 09:36:01 UTC+1 Collie napisał(a):

    > No i? Co Ty na to? Tu jest Usenet, newsgrupa - grupa dyskusyjna.
    > Jeśli przytaczasz cudzą wypowiedź, to po, by się do niej ustosunkować,
    > albo odstosunkować - powiedzieć nam, grupowym użyszkodnikom, co Ty o tym
    > sądzisz - p-o-d-y-s-k-u-t-o-w-a-ć na nomen omen grupie dyskusyjnej. Tak
    > to sobie bowiem umyślił Tomasz Surmacz, twórca polskiego Usenetu.
    > Verstehen? Poniał? No to...
    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    I po co kundlu ujadasz na każdego co za płotem chodzi? Jesli ja nie reaguje zeby
    chuja innym z kfow nie wyciagac to sie musales znalezc ze swoja poprawnoscia?.
    specjalnie dla ciebie postawilem kropke zebys mial sie do czego przypierdolic. Daj
    zdjecie zony bo nic tak nie cieszy jak cudze nieszczescie. A jak juz jestes taki
    poprawny to dawaj prawdziwe imię i nazwisko bo tak w regulaminie korzystania z grup
    jest napisane.