  • Data: 2022-03-07 09:35:42
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: Collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W poniedziałek, 7.03.2022 o 07:37, Runt napisał:

    > "Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    > Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    > istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    > klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    > wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    > mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    > uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

    No i? Co Ty na to? Tu jest Usenet, newsgrupa - grupa dyskusyjna.
    Jeśli przytaczasz cudzą wypowiedź, to po, by się do niej ustosunkować,
    albo odstosunkować - powiedzieć nam, grupowym użyszkodnikom, co Ty o tym
    sądzisz - p-o-d-y-s-k-u-t-o-w-a-ć na nomen omen grupie dyskusyjnej. Tak
    to sobie bowiem umyślił Tomasz Surmacz, twórca polskiego Usenetu.
    Verstehen? Poniał? No to...