  • Data: 2022-03-07 07:37:41
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: Runt <r...@e...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-06 o 19:02, IDIOTA* Kris pisze:

    > Nam podejrzenie graniczace z pewnością że we Lwowie nie byłeś.
    > Bo byś głupot nie wypisywał.
    > Przestań pisać bzdury skoro temat znasz tyle co wygrzebałes w w google
    > Onuco ruska.o wodnym(bezwodnym) chlebie pisz- rozweselisz coniektórych w tych
    trudnych czasach.

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA na
    pl.soc.polityka:

    "Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja.

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!