  • Data: 2022-02-20 18:33:00
    Temat: Re: jak działają inwertery offgrid
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 20 Feb 2022 16:56:35 +0000, ddddddddddddd

    > Czy dobrze rozumiem, że jeśli nie chcę energii przekazywać do sieci, to
    > mogę kupić inwerter offgrid i magazynować swoją energię w akumulatorach?
    > Czy w takim wypadku akumulatory będą (lub mogą) się doładowywać też z sieci?

    Jeśli chcesz sieć i baterie, to hybryda. Obecnie najlepszy hybrydowy
    falownik to GoodWe. ET Ma obwód backup na który przepina się z sieci na
    PV/BAT w 5ms, a po zastosowaniu SZR także cały dom. Może ładować baterie z
    z PV i z sieci. Już jeden taki zamontowałem (z SZR), aczkolwiek bez
    baterii, bo 1kWh baterii BYD (o LG nie wspomnę) kosztuje 2000 zł a trzeba
    zamontować minimum 5kWh. Ogólnie słabo się to opłaca.

    --
    Pozdor
    Myjk