  • Data: 2021-03-04 09:51:33
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Mar 2021 08:58:27 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > 1) nie mogę z nich korzystać w innym celu,
    > centralka jest własnością firmy ochroniarskiej i > nie mam jakw
    > yprowadzić sygnału

    To jest duża niedogodność, dostęp do czujek się bardzo przydaje, jak
    ktoś planuje "inteligentny dom" to na etapie projektowania instalacji
    należy to przewidzieć. U mnie czujki wysyłają broadcast, który inny
    system może odebrać i wykorzystać w dowolnym celu. Wykorzystuje to na
    razie do oświetlenia i blokady jego w przypadku "nieautoryzowanego
    wejścia", pomysł z cyrkulacją to kolejny ciekawy przykład do czego to
    można jeszcze wykorzystać.

    > 2) nie są umieszczone tam gdzie chcę wykrywać przypadek puszczania
    > obiegu

    Mówimy o cyrkulacji cwu czy o czymś innym?
    Masz kilka osobnych sekcji cyrkulacji, które mogą niezależnie krążyć?

    > Pic na wodę jednak. Od roku jesteśmy zdalni, wiec całośc automatyki
    > działa nie tak jak się spodziewasz, pompa pracuje bardzo często, w
    > zasadzie non-stop.

    No ale to nie wina automatyki, że stwierdza ciągłą obecność i wymusza
    z tego powodu krążenie. To tak ma działać.

    --
    Marek