  • Data: 2021-03-04 10:13:10
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Mar 2021 08:21:11 +0100, Mateusz Viste
    <m...@x...invalid> wrote:
    > Z ciekawości, bo nie znam - jakie to przysłowie?

    Wydaje mi się, że to trochę wynika z pewnej paranoi strachu "przed
    kontrolą" jakie US wyrobiły w polskim narodzie w ostatnim 30 leciu.
    Obywatel na którego nałożono eufemistycznie mówiąc "zalecenia
    pokontrolne" biernie im się poddawał zamiast od razu iść do sądu,
    szczególnie w przypadku różnic w kwestii klasyfikacji jakiegoś
    kosztu uzyskania przychodu (przysłowiowej szczotki do kibla). Z
    mojego i znajomych doświadczenia wynika, że w dużej większości
    przypadków jak pójdzie się do sądu z decyzją US/UKS to w sądzie się
    wygrywa. Nawet miałem chyba ze dwa razy nawet przypadek, w którym
    urzędnicy wycofywali się z decyzji po wpłynięciu sprawy do sądu.
    Także od razu do sądu i nie prowadzić żadnych dyskusji z urzędnikiem,
    szkoda czasu.

    --
    Marek