  • Data: 2021-03-04 10:01:42
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Mar 2021 09:23:50 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > Mimo to nikt w praktyce nie korzysta z odczytu
    > temperatury na telefonie. łatwiej podejśc do okna

    ?? Pierwsze słyszę. Mi łatwiej wsiąść telefon, który zawsze się ma
    przy sobie niż iść do okna, szczególnie rano jak się nie chce złazić
    z wozu.
    Często jest też tak, że okna nie są optymalnym punktem do pomiaru, bo
    w ciągu dnia jest taki moment, w którym słońce bezpośrednio grzeje w
    termometr. A termometr zdalny umożliwia umieszczenie go w odpowiednim
    miejscu, najlepiej w domku meteo.

    --
    Marek