  • Data: 2021-03-04 14:27:29
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Mar 2021 10:52:22 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie. Okazało się że wystarczy jedna długa. To nie tak, że masz w
    > kranie
    > gorącą wodę. Cyrkulacja ma tylko znaczaco zmnieszyć czas czekania
    > na
    > ciepłą. U mnie czas dotarcia do kranu jest rzędu 15 sekund od
    > właczenia.
    > tak ze 3x za długo, ale może wstawie tam "szybszą" pompę na te 15
    > sek i
    > normalną na podtrzymanie. Znowu automatyka.

    Cyrkulacja co 15 min (lub inna chwilowa jest bez sensu) bo zawsze się
    pechowo trafi na okres pauzy. A jak pozostałe odcinki po pauzie
    wciągną schłodzoną wodę przez obieg wtórny cyrkulacji (efekt uboczny
    cyrkulacji część ciepłej wody idzie przez rury cyrkulacji z
    pozostałych obwodów) to jest efekt ciepła - zimna - ciepła.
    Ona ma chodzić non stop chyba, że użytkowników nie ma na dłużej.

    --
    Marek