  • Data: 2011-05-16 13:40:07
    Temat: Re: jakie rolety do okien: zintegrowane vs. nadrpożowe
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iqr80f$kt0$1@inews.gazeta.pl...
    > no bo przecież jest :) Ze schematu podanego przez quenta wynika -
    > rewelacji nie ma - mostki są.
    >

    > no tak, ale nie mozna porownac rolet z rewizją na zewnąrz, z rewizją
    > wewnątrz
    > jedne i drugie uzywałem.
    >
    > w przypadku tych drugich czepiajac sie mostku, i pisząc, ze montowalem
    > rolet bo
    > mają mostek to lekka przesadza jesli ktos to uznal za glowny powod, ale to
    > moje zdanie :)

    A ja się zastanawiam po co wogóle rolety w domku jednorodzinnym. Przed
    włamaniem nie chronią prawie wcale. Przed "podglądaczami" niby chronią ale
    jak ktoś tak posadowił dom na działce że z ulicy widac co w sypialni robi to
    już jego problem. Ja o roletach nawet przez chwilę nie myślałem, zadnych
    kabli do ich sterowania nie planowałem itp. po prostu te urzadzenia sa dla
    mnie zbyteczne. Kina czy ciemni fotograficznej z domu tez nie chciałem robic
    więc po prostu nie widziałem sensu spuszczania jakiś rolet na noc.

    Krzysiek