  • 1. Data: 2022-07-29 06:49:34
    Temat: Re: kacap zenek pokazał
    Od: Runt <a...@a...org>

    W dniu 2022-07-28 o 17:41, kanalia* Zenek Kapelinder ujada:
    > https://t.me/medvedev_telegram/151?single
    > Muszę przyznać że taki podział w części niwelował by rozbiór Polski po II Wojnie
    Światowej.

    /.../

    bełkot budorosłego wizjoneta o reparacjach - ciach.

    --
    Runt ??

    https://zpe.gov.pl/pdf/Pf0DqMeGY

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8

    /wpis zenusia w pierwszych dniach napaści na ukrainę/

    24 lut 2022, 15:21:34

    "Tak rakietami porzuca gdzie będzie musiał. Taka ma doktrynę prowadzenia
    wojny. Nie jest tajna. Jeśli ja wiem że Rosja może użyć broni w dowolnym
    miejscu na ziemi jeśli uzna że jest stamtąd zagrożona to ci od wojny na
    Ukrainie też to powinni wiedzieć.

    Nie bombardują miast i wsi tylko składy broni i pasy startowe. Uważam że
    jeśli ludzie żyjący na jakimś obszarze chcą stworzyć własne państwo. I
    są przesłanki że mogą sobie poradzić. To należy dać im taka możliwość a
    nie wysyłać na nich wojsko żeby siła ich zatrzymać.

    Ukraina wysłała wojsko żeby spacyfikowało krnąbrnych mieszkańców okręgu
    Ługańsiego i Donieckiego. To wtedy według ciebie było w porządku?

    Słyszałeś że jak Krym wrócił do Rosji to powstała tam partyzantka czy
    raczej ludzie byli zadowoleni jak dostali zaległe wynagrodzenia i
    podwyżki pensji?

    Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego istnienia.

    Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili klauna i
    artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan wojenny
    żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie mięsa
    armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za uszami ale
    akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."