    From: Kadar Oszmiański <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kanał w garażu - pokrycie
    Date: Sat, 17 Oct 2020 13:07:13 +0200

    Dnia Sat, 17 Oct 2020 09:24:37 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > LOL. Jak już wydać tyle pieniędzy, to już lepiej ocynkowaną kratę z
    > grubych płaskowników wstawić. Wytrzyma na pewno dłużej niż dębowe deski.

    Z ekologicznego punktu widzenia rzeczywiście szkoda drewna ale dlaczego
    tak psioczycie na sosnę? Też kiedyś tak to widziałem do momentu aż
    zetknąłem się z tutejszym budownictwem. W starych domach nigdzie nie
    widziałem innego drewna jak sosna. Proste, równo obrobione i nie paczą
    się. Może to nie takie ładne ale sprawdza się.
    --
    Kadar

    Avast.