    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 1 Jul 2022 12:12:48 -0700 (PDT)
    Subject: Re: kombinatoryka: mauzer jako źródło ciepłej wody
    From: a a <m...@g...com>

    On Friday, 1 July 2022 at 19:06:33 UTC+2, Collie wrote:

    > Ukradno.
    >
    > --
    > Collie
    ktoś tu mi odpowiadał., że mauser ok
    ale mausery docierają do Polski z silnie toksyczna chemią, ktorej się nie da
    wypłukać, ani niczym zneutralizować.
    Dlatego tysiące zanieczyszczonych toksynami sa oferowane na aukc jach internetowych,
    za grosze, do odbioru,
    opisane jako nieplukane, czyli toksyczne.

    Ale nawet te wypłukane, nadaja się jedynie na deszczowkę, bo nie są nowe, czyli są c
    hemicznie skażone.
    Plukac ich nie wolno, bo toksyczna chemia trafia do ściekow, albo do gleby
    i wielu sie na tym przejechalo.

    Ale są mausery na budowach i uzywane jedynie do gromadzenia czystej wody
    i taki jest wielokrotnie płukany i muirarze sami sprawdzili, że w kontakcie z wodą,
    nie dostają poparzen ia rąd i taki
    może się nadawac do deszczowki.

    Jak chemia jest toksyczna to sprawdzil znajomy.
    Opryskiwał grządki herbicydami.
    Potem wypłukal wielokrotnie opryskiwacz ręczny, ciśnieniowy, wlal wody i spryskał
    maliny, bo bylo sucho
    \a one natychmiast uschly, liście zbrązowiały i maliny szlag trafił.

    Dzisiaj kupowałem w biedronie winogrona
    a one w skrzynkach sa przekladane biała folią

    a ta folia to chemiczny syf
    PROTEKU
    Retards Decay in Table Grapes
    Laminated Grape Guard Dual Release

    i jaka chemie ten plastikowy syf zawiera:

    Active Ingredient: Sodium Metabifulfite (E-223) 98% , Inert 2%

    PROTEKU
    Opóźnia rozkład winogron stołowych
    Laminowana osłona do winogron o podwójnym uwalnianiu

    i jaka chemie ten plastikowy syf zawiera:

    Składnik aktywny: Metabifulfit sodu (E-223) 98% , Inert 2%.

    i dalej: ta folia uwalnia S02 czyli dwutlenek siarki

    Sodium Metabisulfite E223 is commonly used as a food preservative for dried foods,
    like potato chips, raisins and apples, DENIM factories, clothing as well as fruit
    concentrate juices. It is used as a disinfectant, antioxidant and preservative agent.

    Sodium metabisulfite, even though it is not flammable it decomposes in 150°C in heat
    releasing toxic gasses when decomposed. It is corrosive when solution in water.
    Harmful if swallowed, it is corrosive to metals and should be stored away from
    metals.
    Chemical formula: Na?S?O?
    Melting point: 170 °C (338 °F; 443 K) decomposition begins at 150 °C
    Molar mass: 190.107 g/mol
    Solubility in water: 45.1 g/100 mL (0 °C), 65.3 g/100 mL (20 °C), 81.7 g 100 mL (100
    °C)
    Sodium metabisulfite - Wikipedia
    en.wikipedia.org/wiki/Sodium_metabisulfite
    en.wikipedia.org/wiki/Sodium_metabisulfite

    Is sodium metabisulfite toxic to humans?
    In some individuals, sodium metabisulfite may cause an allergic, asthma-type
    reaction. Ingesting pure sodium metabisulfite irritates your gastrointestinal system
    as it reacts with acid in your stomach by releasing sulfurous acid.

    I czy ta syfowa folia , toksyczna, jest szkodliwa dla zdrowia ?

    ----

    Sodium Metabisulfite E223 jest powszechnie stosowany jako środek konserwujący do
    żywności suszonej, jak chipsy ziemniaczane, rodzynki i jabłka, fabryki DENIM, odzież,
    a także soki z koncentratów owocowych. Jest stosowany jako środek dezynfekujący,
    przeciwutleniający i konserwujący.

    Metabisiarczyn sodu, mimo że nie jest łatwopalny, rozkłada się w 150°C w wysokiej
    temperaturze uwalniając toksyczne gazy podczas rozkładu. Jest żrący przy roztworze w
    wodzie. Jest szkodliwy w przypadku połknięcia, jest żrący dla metali i powinien być
    przechowywany z dala od metali.
    Wzór chemiczny: Na?S?O?.
    Temperatura topnienia: 170 °C (338 °F; 443 K) rozkład rozpoczyna się w 150 °C
    Masa molowa: 190,107 g/mol
    Rozpuszczalność w wodzie: 45,1 g/100 mL (0 °C), 65,3 g/100 mL (20 °C), 81,7 g 100 mL
    (100 °C)
    Metabisiarczyn sodu - Wikipedia
    en.wikipedia.org/wiki/Metabisiarczyn sodu
    en.wikipedia.org/wiki/Metabisiarczyn sodu

    Czy metabisiarczyn sodu jest toksyczny dla ludzi?
    U niektórych osób metabisiarczyn sodu może wywołać reakcję alergiczną, typu
    astmatycznego. Spożycie czystego metabisiarczynu sodu podrażnia układ pokarmowy,
    ponieważ reaguje on z kwasem w żołądku, uwalniając kwas siarkowy.

    Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

    --
    i tak wygląda syfowa żywnośc lunijna i dlatego w Europie ludzie 100 razy częsciej
    choruja na raka bo wtrążalaja chemiczną żywnośc