  • Data: 2021-06-15 06:59:55
    Temat: Re: miedziucha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przekręcaj bo najpierw coś cytujesz a następnie udajesz że coś
    > innego napisałem niż zacytowałes. Nie napisałem że w necie nie ma
    > nic o oszczędzaniu wody. Napisalem że Ty nigdy nie napisałeś jak
    > oszczędzasz wodę. Dlatego dopytywałem czy gęstsze zupy w domu u
    > ciebie się gotuje. Rzadziej myje albo wiele osób w tej samej
    > wodzie. Spuszcza wodę raz dziennie wieczorem. A może postawiles
    > slawojke i obywasz się w niej bez wody.

    Rozumiem, ze obecnie nadal sie nie zgadzamy ale po 10 podaniu ci haseł
    wreszcie zrozumiałes moje stanowisko?

    Parafrazujac, to ze ty twierdzisz ze nigdy nie podałem ci linków
    oznacza tylko tyle ze ty tak twierdzisz bo prawdopodobnie nie chciało
    ci sie przeczytac albo nie zrozumiałes.
    Podałem ci je wielokrotnie, dlatego tak boli debilne powtarzanie tez w
    stylu spłukiwania raz dziennie. Takie pomysły moga sie pojawić tylko w
    twojej głowie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,