  • Data: 2021-06-15 13:17:06
    Temat: Re: miedziucha
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 15 czerwca 2021 o 06:59:57 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > Rozumiem, ze obecnie nadal sie nie zgadzamy ale po 10 podaniu ci haseł
    > wreszcie zrozumiałes moje stanowisko?
    >
    > Parafrazujac, to ze ty twierdzisz ze nigdy nie podałem ci linków
    > oznacza tylko tyle ze ty tak twierdzisz bo prawdopodobnie nie chciało
    > ci sie przeczytac albo nie zrozumiałes.
    > Podałem ci je wielokrotnie, dlatego tak boli debilne powtarzanie tez w
    > stylu spłukiwania raz dziennie. Takie pomysły moga sie pojawić tylko w
    > twojej głowie.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
> [...]
    Jesteś człowiekiem zbyt małego formatu żeby twoje kłamstwo stało się prawdą. Nie
    dawałeś żadnych linków do swoich wypowiedzi jak oszczedzasz wodę. To co w nich
    napisałeś wiem. Najpierw napisałeś że wodę trzeba oszczędzać. Ale jak spytałem jak
    sam to robisz to zacząłeś udawać wariata albo wstawiałes cudze zasłyszane w necie
    informacje. To były głupie informacje to czepiałem się dalej. Niemniej jednak
    podstawowe pytanie jak sam to robisz zadawałem jak miałem okazję. Przyznasz że
    pouczanie innych jak mają coś robić jeśli sam tego nie robisz bo nie wiesz jak jest
    zwyczajnie głupie.