  • Data: 2011-07-23 20:29:34
    Temat: Re: nawałnica & zasiłek [ ten na 6 tyś ]
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-23 13:28, Gupik pisze:
    > jak słyszeliście ostatnie nawałnice uszkodziły sporo domów, głównie
    > zrywało dachy i linie doprowadzające prąd, jak wiadomo, Ośrodki Pomocy
    > Społecznej na szybko to przyznają zasiłki maks. 6 tys zł, a jak szkody
    > są duże to trzeba czekać na odszkodowania, i tu mam pytania, czy z tych
    > 6 tyś można cokolwiek naprawić,

    nie, przecież za 6 tys nic nie kupisz

    i czemu tych linii napowietrznych nie
    > przeniecie się do ziemi,

    rusz rozumkiem, jak myslisz co jest tańsze słup co 100 metrów i "drucik"
    wiszący między nimi czy 100 metrów kopania i kabel, który mozna w ziemi
    zakopać, pomijam kwestie własności gruntu i bezpieczeństwa gdyby
    wszystko było zakopane w ziemi

    >skoro wiadomo że jak mocniej dmuchnie to zaraz
    > znów trza będzie je naprawiać, a jeszcze do tego dochodzą koszty nowych
    > slupów jeśli stare sie powalą.

    zmień dilera