  • Data: 2012-11-18 18:39:03
    Temat: Re: ocena projektu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Ł" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > dzieki za podpowiedzi
    > no wlasnie Wy widziecie to czego ja nie. dla mnie liczy sie wnetrze i
    > praktycznosc. kolor dachu czy elewacji to mnie malo interesuje teraz. co
    > do projektu indywidualnego to architeket liczy 150zl/m2 czyli prawie 20
    > 000zl.

    20 tys. to różnica jaką zaoszczędzisz na prostszym dachu i braku balkonów, a
    "szyjąc dom na miarę" może zaoszczędzić jeszcze na wielu innych rzeczach.

    Przy okazji 20 tys to dość drogo. Gdy szukałem architekta trzy lata temu na
    śląsku oferty mieściły się w granicach 5-10 tys. W Krakowie i Wrocławiu
    dochodziły do 15.

    Pozdrawiam
    Ergie