  • Data: 2022-07-16 20:28:24
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 15 lipca 2022 o 19:30:45 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    >Jeśli w jakimś miejscu na ziemi można wynająć mieszkanie i się do niego wprowadzić
    tego samego dnia to znaczy że >jest tam dużo wolnych mieszkan. A jak jeszcze można
    przy przy wynajmowaniu mieć życzenia co do obszaru, piętra i na >przykład szkoły czy
    sklepu w okolicy to znaczy że jest bardzo dużo wolnych mieszkań. W Warszawie, Łodzi,
    Londynie itp. >da się wynająć bardzo szybko mieszkanie.

    Jeśli w jakimś miejscu na ziemi mieszkania sprzedają się od ręki to znaczy...
    Znajomi deweloperzy którzy u nas lokalnie budują już praktycznie nie musza się
    reklamować.
    Nawet teraz ludzie płacą za zaliczki/ zadatku za przysłowiową dziurę w ziemi.
    Kilkaset metrów od mojego domu w zeszłym roku znajomy deweloper 6 bliźniaków(12
    lokali)postawł.
    Sprzedał je na etapie kopania fundamentów( (300 tys zł za stan deweloperski, lokal ok
    100m2, 300m2 działki)
    Od wiosny na sąsiedniej działce buduje 8 identycznych.
    Na razie 5 jest w stanie surowym zamkniętym, 3 pozostałe sameury.
    16 lokali już praktycznie sprzedane(zaliczki/zadatki). Cena już 450tys za lokal.
    Z za płotu mój sąsiad swój dom wystawił na sprzedaż.
    3 tygodnie nie minęło i u notariusza siedzial
    Regularnie bywam na przetargach nieruchomości sprzedawanych przez gminę czy
    komornika- chętnych nie brakuje.
    Jak miasto ogłosiło że wciągu kilku lat wybuduje 100 mieszkań z programu " mieszkanie
    plus" czy jakoś tam tu już lista chętnych liczy ponad 500 osób.
    Gdzieś tam wyżej/ niżej piszesz że koszt wynajmu to 10 % dochodu rodziny.
    Dasz linka z Łodzi z mieszkaniem do wynajęcia za cenę 600-1000zl?