  • Data: 2015-10-16 08:59:09
    Temat: Re: pompa ciepla powietrze woda
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 października 2015 23:58:51 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jak nie jak tak. Napisało ze trzeba mieć zgodę właściciela. Nie sledziłem ale chyba
    ostatnio jakąś nowa ustawa jest. Podejrzewam ze jeszcze bardzo dużo ludzi mieszka w
    wynajmowanych mieszkaniach. Ich nie mogli wykluczyć bo było by to niezgodne z
    konstytucja.

    To byloby glupota. Tylko wlasciciel powinien dostac dotacje. Wynajmiesz sobie
    mieszkanie, zgarniesz dotacje, a za 2 miesiace wypowiesz umowe i pompe
    sprzedasz na allegro :-)

    Znaczy tak naprawde to nikt dotacji nie powinien dostac bo dotacje z natury
    sa zle - ja wywalilem 23k zeby grzac bezsyfiasto, a sasiad 3k na smieciucha
    i ja teraz mam mu doplacic do "zdrowszego" pieca?:-) Chore!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.