  • Data: 2010-03-13 18:58:45
    Temat: Re: prad ze slonca i z wiatru dla domu
    Od: "Tornad" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    ciach
    > W skrócie:
    > Tornad nie czytał jeszcze o globalnym ociepleniu ale wydaje mu się, że
    > to spisek.
    >
    > M.
    Mlody, czasem nadmiar wiedzy przeszkadza w rozwiazaniu prostego problemu.
    A tak w ogole to ja od pewnego czasu juz tak bezgranicznie nie wierze w slowu
    drukowanemu. A wszystko przez pewien incydent, ktory mi sie przydarzyl.
    Ide sobie raz przez Greenpoint, patrze, wzdluz ulicy stoi plot, taki zwykly
    drewniany, zbity z nieoheblowanych sztachet a na nim po polsku, duzymi
    literami (grafitti) pisze CI-PA. Duze cztery litery rodzaju zenskiego... No to
    swoim zwyczajem chcialem ja sobie chociaz poglaskac. I co? Wbilem sobie
    drzazge. Odtad juz tak bezkrytycznie nie wierze we wszystko co pisza chocby
    bylo wydrukowane duzymi literami nawet w gazecie opiniotworczej o najwiekszym
    nakladzie.
    A z tym spiskiem to jestes chyba przewrazkiwiony albo pomyliles autorow. Ja
    nic takiego na mysli nie mialem ani nie mam, po prostu stwierdzilem pewna
    ewidentna nielogicznosc w rozumowaniu. Skoro walczymy z tym CO2 bo on
    magazynuje nadmiar energii ze Slonca to powinnismy rowniez walczyc nie tylko z
    wiatrakami lecz przede wszystkim z tymi bateriami slonecznymi na dachach gdyz
    one rowniez magazynuja te energie, ktora zamiast byc odbita gdzies w kosmos, w
    tej czy innej postaci w koncu zamienia sie na cieplo, ktore na Ziemi
    pozostaje.
    Zapewne nieuwaznie przeczytales to co napisalem i stad Twoje niczym
    nieuzasadnione podejrzenia, proby manipulacji a nawet dyskredytacji moich
    przemyslen.
    No ale dziekuje za udzial w dyskusji; oceny krytyczne rownie sa dla mnie
    cenne. Tyle, ze wolalbym ocena merytoryczna a nie typu widzimisie.
    Pzdr.
    Tornad