eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzebudowa kotłowni - czyli co tu można zrobić jeszcze gorzej › Re: przebudowa kotłowni - czyli co tu można zrobić jeszcze gorzej
    Subject: Re: przebudowa kotłowni - czyli co tu można zrobić jeszcze gorzej
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <60906a21$0$500$65785112@news.neostrada.pl> <s6sajg$h2n$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <60926620$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 5 May 2021 18:17:01 +0200

    odpowiadać. To "musi" jest skalą jego głupoty. A czy tak się zna? Półtora roku temu
    nie potrafił podłączyć zaworu elektromagnetycznego i pytał na elektronice jak to
    zrobić.

    > Nieprawda głupi osrany chuju na kaczych łapach. Wiele razy mnie zaczepiała chociaż
    nie miałeś żadnego powodu. Niedawno ktoś ci zwrócił na to uwagę. A co do zaworu i
    innej grupy. Pytałeś przygłupie jak podłączyć zawór elektromagnetyczny. Pamięć
    jeszcze mam dobrą i nie muszę wyszukiwać starego tematu żeby ci nim kaprawe oczy
    wybić. I tak za dużo ci dzisiaj poświęciłem czasu pisząc te kilka zdań.

    To wyszukaj i udowodnij. Póki co jesteś zwykłą kłamliwą, ubecką szmatą.
    Znając życie i tak nie znajdziesz, bo nigdy takich pytań nie zadawałem.
    Wiem co piszę i jakie tematy zakładałem i łatwo to sprawdzić w
    archiwach. Teraz drzesz ryja, że cię zaczepiają, a sam ty ubecka szmato
    bez najmniejszego powodu zaczepiasz i obrażasz ludzi od lat. Także i mnie.

    Znając ciebie szmato wiem, że nie przeprosisz za swoje chamstwo,
    pierdolony ubeku, a twoją metodą jest rzucić na kogoś oszczerstwa i
    powtarzać je bez końca bez próby udowodnienia, aż wszyscy uznają to za
    prawdę.

    Ja pamięć też mam dobrą i wiem kim jesteś. Jesteś byłym ubekiem, który
    ludzi katował. Teraz ubecka szmato kwiczysz, bo rząd ci się dobrał do
    dupy i zabrał emeryturę ubecką. Nie masz przyjaciół, ani rodziny, bo
    rodzina się ciebie wyparła. Znalazłeś sobie metodę, aby kontynuować
    swoje ubeckie praktyki na grupach dyskusyjnych.

    Co do twoich insynuacji to zapewne ci się popierdoliło z tym wątkiem:

    https://pl.misc.budowanie.narkive.com/7TCuavgT/elekt
    rozawor-odcinaj-cy-wody-ktore-warte#post1

    Tyle, że to nie ja tam zadawałem pytania, lecz udzielałem odpowiedzi i
    porad.