eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji › Re: pytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji
  • Data: 2011-05-17 05:35:46
    Temat: Re: pytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Maj, 23:40, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Wyrazilem jedynie swoje zdanie. Nie zrobilbym domu bez
    > balkonu/tarasu i garazu przy domu. Takie widzimisie.

    Taras będzie w przyszłości jak będzie nań kasa :>
    Garaż będzie w szopie poza domem, miałem garaż w domu rodzinnym w
    którym się wychowywałem i była to pomyłka, po parunastu latach
    wywaliliśmy go na zewnątrz i było znacznie lepiej. Ale to już
    degustibusy są :>
    Balkon też mieliśmy, używany był raz na rok bo znacznie przyjemniej
    wyjść na dwór i posiedzieć pod drzewkiem, balkon to dobry w bloku jak
    się nie ma kawałka własnej przestrzeni :>

    Pzdr.
    L.