eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji › Re: pytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji
  • Data: 2011-05-17 06:47:23
    Temat: Re: pytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iqs60u$s6p$1@news.onet.pl...
    >>> 50cm welny na stropie, 40 na skosach, 30cm styropianu na scianach i 20cm

    > Moze masz racje. Ironia dla tego, ze nikt chyba na tej grupie nie proponowal
    > podobnych parametrow. Uznalem, ze to dziwne pytanie.

    Moze nie proponował ale tak buduje :) No prawie - sciany w mojej stodole to ok 15cm
    wełny (w ramie kanadyjczyka) i 20cm styro. Podłoga - 20cm styro (będzie). Na skosach
    bedzie 30cm wełny - wiecej nie dam bo powierzchnie za bardzo maleją. Ale dałbym gdyby
    nie to! Myslałem o ociepleniu zewnętrzym dachu kształtkami styro - ale drogie jak
    cholera...

    Za 10lat wszyscy tak (albo lepiej) będą budować bo nas unia przymusi. Chyba ze do
    tego czasu sie rozpadnie :)

    b.