  • Data: 2021-07-30 11:21:48
    Temat: Re: pytanko do pompiarzy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 30 lipca 2021 o 08:26:13 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    zamiast takiej dedykowanej do ogrzewania. Powody takiej decyzji. Są pompy do cwu
    mające sprężarkę o mocy pobieranej około kilowata. Jak by przy temperaturze
    zasysanego powietrza w okolicach zera stopni dała na wyjściu dwa kilowaty ciepła to
    by mi już pasowało. Nie mogę założyć normalnej do co bo budynek zabytkowy. Dodatkowym
    bonusem by była niska cena.
> [...]
    > montować do celów grzewczych pompę przeznaczoną do CWU :D
    >
    > Myślisz, że ktoś normalny teraz ci pomoże w doborze pompy, skoro ludzi,
    > którzy mają o tym pojęcie wyzywałeś od idiotów i debili?
    >
    > Ja wiem czy się nadaje taka pompa czy też nie i wiem dlaczego pompy do
    > CO są 2 razy droższe od pomp do CWU. Za twoje chamstwo i kłamstwa,
    > choćbyś mnie błagał to ci nie pomogę.
    >
    > A jak chcesz zainstalować pompę ciepła to najpierw zapytaj się swojego
    > pana, twojego właściciela czy ci pozwoli i na jakich zasadach ci
    > pozwoli. I radzę ci się pospieszyć z tym pytaniem, bo nowy pan może ci
    Ludzi nie wyzywałem od debili tylko debili nazywałem debilami. Ciebie ich kierownika
    też.