eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanierenowacja stołu - czym pokryc by TRWALE zabezpieczyc › Re: renowacja stołu - czym pokryc by TRWALE zabezpieczyc
  • Data: 2014-11-12 09:27:29
    Temat: Re: renowacja stołu - czym pokryc by TRWALE zabezpieczyc
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zbicie 0,5cm szkła wymaga więcej siły niż ma 2-3 latek. Faktem jest, że
    > może się ukruszyć, jeśli nie będzie kryształowe dlatego pomysł z
    > plastikiem.

    Masz rację nie pomyślałem żeby dawać aż tyle. Później wpadłem na to że
    przecież można dać hartowane, klejone i będzie super bezpiecznie

    > Zrobienie tego dobrze wymaga sporo wprawy. Przyklejenie
    > dużej,przezroczystej, płyty bez paskudnych bąbelków powietrza to niezłe
    > wyzwanie.

    Trywialne to nie jest, ale myślę że będzie łatwiej niż z przyklejaniem folii
    na wyświetlacz telefonu - bo pyłki nie będą miały znaczenia. Trzeba tylko
    znaleźć jakiś przeźroczysty klej o konsystencji żelu, który ładnie wypełni
    pory w drewnie.

    Pozdrawiam
    Ergie