eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanierenowacja stołu - czym pokryc by TRWALE zabezpieczyc › Re: renowacja stołu - czym pokryc by TRWALE zabezpieczyc
  • Data: 2014-11-12 08:41:55
    Temat: Re: renowacja stołu - czym pokryc by TRWALE zabezpieczyc
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 17:06:22 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Szkło przy małych dzieciach???
    > Nie wiem, jak inne dzieci ale w moich czasem odzywały się instynkty
    > pierwotne i miały pomysły by użyć jakiejś zabawki jako młotka a stołu jako
    > bębenka :-)

    Zbicie 0,5cm szkła wymaga więcej siły niż ma 2-3 latek. Faktem jest, że może się
    ukruszyć, jeśli nie będzie kryształowe dlatego pomysł z plastikiem.

    > Natomiast przy takich trochę starszych 4-5+ szkło może być całkiem niezłym
    > pomysłem - jest kredko- plamo- i farbo- odporne.

    > To jest całkiem niezły pomysł.
    > Jakby się dało (może się da, nie wiem) kupić taka płytę z poliwęglanu to
    > można by ją nawet jakoś na stałe przykleić - wyglądałoby to jak warstwa
    > lakieru na wysoki połysk.

    Zrobienie tego dobrze wymaga sporo wprawy. Przyklejenie dużej,przezroczystej, płyty
    bez paskudnych bąbelków powietrza to niezłe wyzwanie.

    --
    ZZ@private