  • Data: 2023-05-17 15:32:35
    Temat: Re: sezon grzewczy
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Gorbaczuk w news:op.142xeeyfg01fvf@l-366.harvard.local
    > Znam przyjemniejsze prace fizyczne.
    > 20 lat paliłem drewnem, nie ze mną te numery...
    > TG

    dlatego wygodne miastowe mieszkanie,w dobrym miejscu, to jest to :)
    (wiem, rozmowa akademicka, sam lubie wpadac do znajomych, ktorzy w
    "posiadlosciach" poza miastem, ale: co sie naslucham,to naslucham, kupic to,
    kupic tamto, pociac to, tamto, drewno, olej, zabrac sie za dach, albo
    samemu,albo ludzi wynajac, fachowcy raz tacy,raz tacy, jeden gorszy od
    drugiego... - wole nie miec takich rewolucji :)