  • Data: 2016-05-05 13:06:17
    Temat: Re: stan surowy zamkniety - kosztorys
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 4 May 2016 22:11:25 +0200, gobo

    > Calosc materialow i robocizny to 220tys.

    Cena wygląda nieźle. Ja powinienem mieć podobne koszty, a notorycznie
    dostaję oferty o 100 tys. zł wyższe. Jeden mi policzył pod klucz 480 tys.
    zł (z VAT 8%). Chyba musiał na głowę upaść w młodości. Jak poprosić o
    rozpisanie dokładnie, żeby zobaczyć jakim cudem przy 8% VAT na materiały są
    takie koszty budowy, to nagle foch że o oszukaństwo podejrzewam...

    To samo na wykonanie gruntowej PC -- dostałem ofertę za 41 tys. zł (z VAT
    8% sic!) już kompletnego systemu, gruntowy wymiennik spiralny, PC, zbiornik
    CWU, duperele, zbiornik wody lodowej do klimy, wykonanie.

    Poprosiłem w związku z tym o rozpisanie, bo mnie z podanych podzespołów
    wychodzi maksymalnie 30 tys. zł (z VAT 23%!), a 26 tys. zł (z VAT 8%), aby
    zobaczyć gdzie mam dopłacić 15-20 tys. zł. To w odpowiedzi dostałem żebym
    sobie napisał do ecopola, bo taniej może zrobią. Czyli dyskusji brak, Płać
    albo Spierdalaj...

    --
    Pozdor
    Myjk