  • Data: 2010-02-16 14:12:53
    Temat: Re: sufit podwieszany - wysokosc jetek
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli przykręcisz płyty kg bezpośrednio do jętek to będzie Ci pękał.
    > Jętki pracują razem z całym dachem. Sam zresztą to zauważyłeś pisząc o
    > zbyt długich jętkach.
    > Daj je wyżej i zrób konstrukcje.

    tz zle sie wyrazilem, nie chcialem ich przykrecac besposrednio do jetek,
    tylko najpierw profile a potem plyta, ale nadal i tak byla by to sztywna
    konstrukcja.

    Czy konstrukcja profili w jednym i drugim przypadku, czy to bedzie
    podobny koszt, podobna konstrukcja i tylko dojdzie koszt wieszakow,
    czy jednak do podwieszanego konstrukcja profili bedzie bardziej
    skomplikowana
    a co za tym idzie drozsza.

    Przepraszam za tak laickie pytania ale narazie nie znam tematu a starm sie
    wiele tematow ogarnac na raz i nie za bardzo wyrabiam z czasem zeby
    wszystkiego na raz szukac. Wiem ze znajde odpowiedzi na stronie producento
    ale decyzje musze podejmowac szybko poniewaz projektant czeka w boksach.
    Dlatego zadaje pytania ludzia ktorzy juz to przeszli i znaja sie na temacie.

    Tylko tak mysle czy przy obnizeniu sufitu o 40-50cm, czy nie bede musial
    stosowac jakis wydumanych konstrukcji krzyzowych aby ustabilizowac
    strop. Generalnie mnie sie podoba torozwiazanie i nie chodzi juz
    o naklad pracy a potrzebne naklady finansowe.

    Z gory jeszcze raz dziekuje za wszelkie odpowiedzi
    Pzdr
    Darek