  • Data: 2010-02-28 22:46:18
    Temat: Re: wewnętrzna antena TV
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hm9u0f$a18$...@i...gazeta.pl

    > Realną (za 25 złotych) odwiozłem do sklepu i zamieniłem na 25 złotych.

    Zero kłopotów, zero nerwówek, zero udowadniania, że białe jest efektem
    trójkolorowego... ;) To lubię! Jak nie w Polsce! Jak nie w sklepie!!! :)

    Tyle tylko, że... Wyliczyłem, sobie czas i dodałem pół godziny...
    Po drodze szarżowałem, aby sprawdzić zimowe oponki -- CUDO!!
    (niemal ;) jak dawniej Pirelki) W galeria miałem załatwić
    sprawę anteny i wpłacić makulaturę do Eurobanku... Ale (co
    przytrafia się mi mniej więcej raz na 3 lata) zapomniałem
    o dokumentach, bez dowodu nie chciano ode mnie przyjąć
    pieniędzy (mogłem podać PESEL, oczywiście nazwisko,
    początek numeru konta i saldo z dokładnością do 5 złotych)
    a realu nie mogłem zwrócić anteny bez paragonu więc musiałem
    po wrócić do ,,domku''... Gdy przybyłem do sklepu ponownie,
    było 5 po siódmej i EB był nieczynny... Na szczęście wpłaciłem
    we wpłatomacie do mBanku... Owe 5 minut to parkowanie obok bloku,
    w którym mieszkam -- parkowanie i odparkowanie... Co za absurd!!!

    Tak więc antena okazała się całkiem droga. ;)
    Jak pech to pech...

    > Następną będzie zapewne ta za 23 złote... Jeśli nie odpali -- też będę

    Ta za 23 była (i jest nadal) w LerułaMerleł. ;) Tam też można zwracać. ;)
    Antena nie ma wzmacniacza, sięga do 60 kanału (niby starczy) i z 3 (trzech)
    egzempli/anten nie mogłem wybrać ani jednej -- rozkompletowane, w porwanych
    workach, pogięte...

    Obok była podobna, ale już ze wzmacnianiaczem antenowym. Kosztowała 48 złotych
    i była w tekturowym pudełku. Z kilku egzempli nie wybrałem żadnej.

    Zakup anteny to najwyraźniej poważna sprawa!!!

    Na szczęście kablówka (i to chyba w lekkim jej wydaniu) kosztuje
    tylko ;) 42 złote miesięcznie, tak więc nie mam rozterek -- CATV
    czy własne druciki... :)

    Mam nadzieję, że wkrótce net wyprze TV zupełnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'