  • Data: 2010-02-27 01:51:52
    Temat: Re: wewnętrzna antena TV
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hls1oj$nvn$...@i...gazeta.pl

    > "Prawusek" hlan13$cck$...@a...news.neostrada.pl

    macniaczem_lna-169_A0029.htm

    > No dobra -- znalazłem [prawie] taką za 23 złote... Trochę drogo, ale trudno...
    > Nawet zima odpuściła, więc łatwiej montować na balkonie. :)
    > Sam wzmacniacz antenowy (płytka bez obudowy) za 12 złotych...

    > Tyle tylko, że chyba ten balkon jest ze złej strony, więc raczej
    > wewnątrz może być lepszy sygnał niż na zewnątrz. :) Przynajmniej
    > dla programów Krynic. UM chyba po tej stronie.

    Realną (za 25 złotych) odwiozłem do sklepu i zamieniłem na 25 złotych.

    Następną będzie zapewne ta za 23 złote... Jeśli nie odpali -- też będę
    mógł ją zamienić na gotówkę. :) 25 złotych czy 23 złote to kupa szmalu,
    zważywszy, iż wczoraj (wracając właśnie z Realu) zapłaciłem ponad 30
    złotych za jajka i ziemniaki. :) Jajka są od kury -- prawdziwe. :)

    Odwiedziłem też fachowy (kiedyś jedyny fachowy antenowy sklep w Białymstoku)
    sklep, ale nie znalazłem tam niczego ciekawego, poza jakąś kierunkową (długą
    na jakieś/ponad dwa metry) i trochę ;) podobną do tej, którą mi pokazałeś,
    ale za niemal 180 złotych... :)

    Szkoda, że nie mieszkam na najwyższym piętrze. :)
    Mam pod sobą garaż, ale wolałbym ;) mieć piętro najwyższe i wyjście na
    taras -- na tym osiedlu takie tarasy są częstym widokiem. :) Latem można
    tam spać przy blasku Księżyca i gwiazdek...

    Bliskość garażu pozwala na oszczędności na elektryczności (nie korzystam)
    zaś bliskość dachu daje różne oszczędności i wiele przyjemności. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'