  • Data: 2020-11-16 12:47:37
    Temat: Re: zmiękczanie wody
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 15 Nov 2020 22:40:51 +0100, Myjk

    > potem osmoza (kompletne wyjałowienie wody, do tego marnujące jej takie
    > ilości że zmiękczacz to jakiś śmieszny żart przy tym)

    Wygrzebałem cycat z FM gdzie gość pisze o osmozie:

    "[foto butelki i szklanki] Po prawej woda z osmozy - po lewej odpowiadająca
    jej ilość wody, która trafia do kanalizacji. Czyli do uzyskania 0,5l wody
    osmotycznej trzeba prawie 1,8l wpuścić w kanał."

    No i jak pisałem, nie ogarniam w jakim celu osmozę robić (z wody
    wodociągowej która spłnia normy wody do picia i najczęściej jest lepsza niż
    sklepowa woda butelkowana) a potem ją na nowo mineralizować.

    --
    Pozdor
    Myjk