  • 1. Data: 2021-10-12 17:54:31
    Temat: Re: życzenie śmierci XXI
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-10-12 o 11:15, PSYCHOPATA Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    al-maila-z-grozbami-smierci-w-kierunku-swoim-tuska-c
    imoszewicza-i-millera/sv412tf

    > A ty pizdziak vel runt dziura w dupie masz życzenie żeby śmieci przez Rumunów nie
    były przed tobą przeglądane.y

    WON P S Y C H O P A T O !

  • 2. Data: 2021-10-12 20:01:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 17:54:31 +0200, Runt napisał(a):

    > WON P S Y C H O P A T O !

    Faaaajnie chłopaki :) Wymieńcie się adresami, zaopatrzcie w siekierki i
    na ubitą ziemię. Oczywiście, dajcie cynk kiedy i gdzie, wpadniemy
    popatrzeć :) Może nawet zakłady porobimy, będzie wesoło.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2021-10-12 20:33:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    > Faaaajnie chłopaki :) Wymieńcie się adresami, zaopatrzcie w siekierki
    > i na ubitą ziemię. Oczywiście, dajcie cynk kiedy i gdzie, wpadniemy
    > popatrzeć :) Może nawet zakłady porobimy, będzie wesoło.

    Póki będą zachęty do "dawania cynku", nic się nie zmieni. Ja nie jestem
    zainteresowany, wesołości we mnie to nie wzbudza, a i wpadać w te miejsca
    nie zamierzam.

    Jarek

    --
    Jak latarnie ciemno swiecą
    Smętnie gwiżdże nocny stróż

  • 4. Data: 2021-10-13 08:11:39
    Od: Runt <r...@e...prv>

    > Faaaajnie chłopaki :) Wymieńcie się adresami, zaopatrzcie w siekierki i
    > na ubitą ziemię. Oczywiście, dajcie cynk kiedy i gdzie, wpadniemy
    > popatrzeć :) Może nawet zakłady porobimy, będzie wesoło.

    sadzisz ze zenus coś z tego zrozumie? ;)

  • 5. Data: 2021-10-13 11:48:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 12 października 2021 o 20:01:09 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > na ubitą ziemię. Oczywiście, dajcie cynk kiedy i gdzie, wpadniemy
    > popatrzeć :) Może nawet zakłady porobimy, będzie wesoło.
    Masz coś do mnie głupi chuju to napisz wprost. Poproszono żeby nie wyciągać debila
    runta z wora to go ignoruje. Szukasz słomki do oka albo za łatwo ci się oddycha
    prostym nosem?

  • 6. Data: 2021-10-13 14:10:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2021 02:48:16 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Masz coś do mnie głupi chuju to napisz wprost.

    Mam coś do ciebie, głupi chuju. Obsrywasz z runtem grupę swoimi
    prywatnymi porachunkami. Idźcie obaj w pizdu gdzieś w krzaki i
    uzgodnijcie ręcznie poglądy skoro wam nie starcza rozumu by to zrobić
    słownie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2021-10-13 14:14:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 października 2021 o 14:10:28 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > prywatnymi porachunkami. Idźcie obaj w pizdu gdzieś w krzaki i
    > uzgodnijcie ręcznie poglądy skoro wam nie starcza rozumu by to zrobić
    Wskaż głupi chuju kiedy ostatnio na budowaniu odpisałem temu pedałowej w z polityki.
    Jak go lubisz to pocierajcie się napletkami ale mnie z tej zabawy wyłączcie.

  • 8. Data: 2021-10-14 07:05:33
    Temat: Re: zenuś w "formie"
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-10-13 o 11:48, PSYCHOPATA Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    runta z wora to go ignoruje. Szukasz słomki do oka albo za łatwo ci się oddycha

    WYNOŚ SIĘ Z pl.soc.polityka PSYCHOPATO z kompleksem małego członka.

  • 9. Data: 2021-10-14 07:05:42
    Temat: Re: zenuś w "formie" II
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-10-13 o 14:14, PSYCHOPATA Zenek Kapelinder pisze:

    > Wskaż głupi chuju kiedy ostatnio na budowaniu odpisałem temu pedałowej w z
    polityki. Jak go lubisz to pocierajcie się napletkami ale mnie z tej zabawy
    wyłączcie.

    wynoś się pl.soc.polityka PSYCHOPATO z kompleksem małego członka!

  • 10. Data: 2021-10-14 08:13:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Faaaajnie chłopaki:) Wymieńcie się adresami, zaopatrzcie w siekierki i
    > na ubitą ziemię. Oczywiście, dajcie cynk kiedy i gdzie, wpadniemy
    > popatrzeć:) Może nawet zakłady porobimy, będzie wesoło.

    Sorry, ale odpisywanie Runtowi to ja puszczenie bąka na imprezie. Nie
    popisałeś się.

    --
    MN