  • 11. Data: 2021-10-14 08:19:56
    Temat: Re: marcin n
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-10-14 o 08:13, koleś Marcin N pisze:

    > Sorry, ale odpisywanie Runtowi to ja puszczenie bąka na imprezie. Nie
    > popisałeś się.

    wyślij zenusiowi białe rózyczki. jesteście siebie warci.

    --
    Runt

    * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 12. Data: 2021-10-14 08:42:45
    Temat: Re: życzenie śmierci XXI
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > Mam coś do ciebie, głupi chuju. Obsrywasz z runtem grupę swoimi
    > prywatnymi porachunkami. Idźcie obaj w pizdu gdzieś w krzaki i
    > uzgodnijcie ręcznie poglądy skoro wam nie starcza rozumu by to zrobić
    > słownie.

    No właśnie wyciągacie mi jegomości z wora.
    Wrzuć ich do filtrów i zaraz spokojniej się zrobi.
    Zenek jeszcze trzyma klasę i nie zmienia co chwila emaila.
    Runt, nie wiadomo dlaczego, co jakiś czas kombinuje z danymi.

  • 13. Data: 2021-10-14 10:27:59
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 14.10.2021 o 08:42, Baczek napisał:

    > No właśnie wyciągacie mi jegomości z wora.
    > Wrzuć ich do filtrów i zaraz spokojniej się zrobi.

    Typowe u trolli...

    "Symptomy trollowania:
    [-]
    - ceremonialne używanie filtrów (np. killfile'a) - troll uroczyście
    obwieszcza, że jego oponent ma znaleźć się w filtrze trolla, przy
    czym bardzo często i tak tego nie robi i dalej czyta wypowiedzi
    oponenta". (Wiki)

  • 14. Data: 2021-10-14 15:53:39
    Temat: Re: życzenie śmierci XXI - baczek
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-10-14 o 08:42, Baczek pisze:

    > No właśnie wyciągacie mi jegomości z wora.
    > Wrzuć ich do filtrów i zaraz spokojniej się zrobi.
    > Zenek jeszcze trzyma klasę i nie zmienia co chwila emaila.

    tak, rzucanie "chujami" to jest klasa! gratuluję!

    dzięki takim jak ty takie kanalie jak zenus czuja się bezkarnie.

    gratuluję gustu!

  • 15. Data: 2021-10-14 15:53:49
    Temat: Re: życzenie śmierci XXI - collie
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-10-14 o 10:27, Collie pisze:

> [...]
    > obwieszcza, że jego oponent ma znaleźć się w filtrze trolla, przy
    > czym bardzo często i tak tego nie robi i dalej czyta wypowiedzi

    zenus wyzywał cię od róznych, a ty wciąż go bronisz?!
    dzieki takim jak ty takie kanalie jak zenus czuja się bezkarnie.