  • 1. Data: 2022-05-31 00:34:53
    Temat: Ropa 15zł za litr do końca roku, bo Urszulka zakazała róskiego eksportu
    Od: a a <m...@g...com>

    Urszulka ma służbowy samochód i wielką kasę, to jej podwyżki nie straszne,
    a polskie Zenki zapłacą 15zł za litr i będą jeździły na oleju rzepakowym, bo tańszy

    Ursula von der Leyen
    @vonderleyen
    I welcome the #EUCO agreement tonight on oil sanctions against Russia.

    This will effectively cut around 90% of oil imports from Russia to the EU by the end
    of the year.
    12:04 AM ? 31 maj 2022

    Charles Michel
    @eucopresident
    #Unity

    Agreement to ban export of Russian oil to the EU.

    This immediately covers more than 2/3 of oil imports from Russia, cutting a huge
    source of financing for its war machine.

    Maximum pressure on Russia to end the war.

    #EUCO
    11:47 PM ? 30 maj 2022

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/jest-p
    orozumienie-w-sprawie-embarga-na-rosyjska-rope/0dk55
    7y,79cfc278

  • 2. Data: 2022-06-01 08:35:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 May 2022 15:34:53 -0700 (PDT), w
    <8cda1853-e0c9-4aae-803e-51696e127747n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Urszulka ma służbowy samochód i wielką kasę, to jej podwyżki nie straszne,
    > a polskie Zenki zapłacą 15zł za litr i będą jeździły na oleju rzepakowym, bo tańszy

    Zawsze możesz się wyprowadzić do kacapii.
    Narodu płci męskiej im mocno ostatnio ubywa, więc nie krępuj się.

  • 3. Data: 2022-06-01 17:21:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 1 czerwca 2022 o 14:51:54 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Mon, 30 May 2022 15:34:53 -0700 (PDT), w
    > <8...@g...com>, a a
    > Zawsze możesz się wyprowadzić do kacapii.
    > Narodu płci męskiej im mocno ostatnio ubywa, więc nie krępuj się.
    Dam 20 za litr jak tylko by to udupilo kacapów na 50 lat.

  • 4. Data: 2022-06-01 17:22:05
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 1 June 2022 at 14:51:54 UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Mon, 30 May 2022 15:34:53 -0700 (PDT), w
    > <8...@g...com>, a a
    > Zawsze możesz się wyprowadzić do kacapii.
    > Narodu płci męskiej im mocno ostatnio ubywa, więc nie krępuj się.
    Ja na starośc nie jestem zainteresowany,
    ale napisz więcej, jak tam żyjecie, to może mlodych zachęcisz.

    15zł za litr benzyny nigdy nie zapłace., wole Polskę zwiedzac z buta