  • 1. Data: 2019-02-15 01:11:38
    Temat: Rosliny na zywoplot
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    Mam do obsadzenie 140 m płotu roślinami szybko rosnącymi jak
    pęcherznica, jaśminowiec, ałycza, dereń, suchodrzew, tawuła,
    wiąz syberyjski itp.
    Pod koniec lata znalazłem w internecie producenta, który
    sprzedawał wysyłkowo z gruntu ( z otwartymi korzeniami)
    każdy asortyment pakowany po 50 sztuk ( w cenie ok 100zł za
    pakiet w zależności od gatunku). Jesienią nie zdążyłem z
    budową i postanowiłem posadzić wszystko wiosną. Zakładkę
    zapisałem bardzo starannie ale teraz, gdy chcę zamówić to
    nie mogę już jej znaleźć. Czy ktoś z Was ma namiar na
    podobnego producenta?
    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2019-03-21 16:27:18
    Temat: Re: Rosliny na zywoplot
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-02-15 o 01:11, Tomasz pisze:
> [...]
    > Zakładkę zapisałem bardzo starannie ale teraz, gdy chcę zamówić to nie
    > mogę już jej znaleźć. Czy ktoś z Was ma namiar na podobnego producenta?

    Może tu:
    https://e-centrumogrodnicze.pl/produkt/szkolka-drzew
    ---sadzonki-drzew-i-krzewow-z-odkrytym-systemem-korz
    eniowym/sadzonki-drzew-i-krzewow-ozdobnych-i-lesnych
    /sadzonki-lisciaste/jasminowiec-wonny---komplet-50-s
    adzonek--30-50-cm--1079.html

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2019-04-01 18:23:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.03.2019 16:27, Akarm pisze:

> [...]
    eniowym/sadzonki-drzew-i-krzewow-ozdobnych-i-lesnych
    /sadzonki-lisciaste/jasminowiec-wonny---komplet-50-s

    Albo tu:
    https://www.cudowny-zywoplot.pl/

    I tak się nazywa to żywopłotowe cudo: Cudowny Żywopłot, czyli Wiąz Turkiestanu.