  • 1. Data: 2010-05-12 20:45:50
    Temat: Skąd wziąść nadproże 4 m długie
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Może macie jakieś doświadczenie w tej materii?
    Potrzebuje nadproże 4 m długie.
    Skąd wsiąść takie cudo, bo nie mogę nic znaleźć.
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-05-12 21:19:02
    Temat: Re: Skąd wziąść nadproże 4 m długie
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje nadproże 4 m długie.
    > Skąd wsiąść takie cudo, bo nie mogę nic znaleźć.

    Odlać :-)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-05-12 21:31:29
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 12 Maj, 22:45, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Może macie jakieś doświadczenie w tej materii?
    > Potrzebuje nadproże 4 m długie.
    > Skąd wsiąść takie cudo, bo nie mogę nic znaleźć.

    4m nadproze hm? A nad nim nic nie bedzie ? (strop?) Bo jak bedzie to
    trzeba go soliiiiiidnie zazbroic ale to powinien wyliczyc projektant -
    u mnie w nadproze (takie polaczone z wiencem) 3,5m poszlo bodaj 6 albo
    i 8 drutow fi 12 dolem :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2010-05-13 06:33:35
    Od: M <M...@w...pl>

    Bartek pisze:
    > Witam
    > Może macie jakieś doświadczenie w tej materii?
    > Potrzebuje nadproże 4 m długie.
    > Skąd wsiąść takie cudo, bo nie mogę nic znaleźć.

    Najlepiej wylać zgodnie z projektem. Prefabrykatów (L) o takiej długości
    AFAIK nie ma.

    M.

  • 5. Data: 2010-05-13 12:40:34
    Od: Severin <s...@w...pl>

    Bartek pisze:
> [...]
    > Może macie jakieś doświadczenie w tej materii?
    > Potrzebuje nadproże 4 m długie.
    > Skąd wsiąść takie cudo, bo nie mogę nic znaleźć.

    A jakiś dwuteownik metalowy, albo inna metalowa konstrukcja nie da rady??

  • 6. Data: 2010-05-13 22:18:24
    Od: Slawek <s...@g...com>

    On 13 Maj, 14:40, Severin <s...@w...pl> wrote:
    > Bartek pisze:> Witam
    >
    > A jakiś dwuteownik metalowy, albo inna metalowa konstrukcja nie da rady??

    da radę, ale to też trzeba choć pobieżnie przeliczyć , tylko że
    żelbetowe wyjdzie sporo taniej i łatwiej, nie musisz szpałdować. Może
    wyjść dwuteownik 140 do 180, zaleznie od obciążeń, chyba że jakaś
    belka się na nim opiera to większy.

  • 7. Data: 2010-05-17 09:06:08
    Od: "volv" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepiej wylać zgodnie z projektem. Prefabrykatów (L) o takiej długości
    > AFAIK nie ma.
    >
    > M.

    zbrojenie, lany beton , najlepiej monolotycznie z wieńcem - tylko dobrze
    zagęścic beton !!!
    strzemiona co 10 cm i conajmniej trzy prenty 16 na dole.