    From: Adam Szydłowski <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Suchy jastrych, a ścianka działowa
    Date: Mon, 20 Jun 2011 07:24:14 -0700 (PDT)

    Witam,
    Jestem na etapie remontowania podłogi w pokoju. Wykombinowałem sobie,
    że ze względu na czas wykonania położę tzw. suchy jastrych
    prawdopodobnie Fermacella.

    W miejscach zaznaczonych na zdjęciu (
    http://imageshack.us/photo/my-images/846/p6203594.jp
    g) planuję
    postawić ściankę z płyt g-k z zabudowaną kasetą drzwi przesuwnych.

    I tutaj mam pytanie, czy mogę po prostu położyć płyty Fermacella na
    całej powierzchni, a dopiero później zabrać się za ściankę działową?
    Czy może muszę przygotować jakoś powierzchnię pod ścianką.

    Druga sprawa to sama podłoga, zastanawiam się nad materiałami pod
    płytami g-w:

    od powierzchni:
    4. 2.5cm grubości : płyty g-w - element jastrychowy 2x12.5
    3. 0.1/0.2cm : zintegrowana z płytą warstwa: albo 20mm styropian
    EPS100, albo 10mm płyta pilśniowa (chciałbym zastosować wełnę
    mineralną, ale odrzuca mnie niskie maksymalne obciążenie)
    2. 3/4cm : styropian EPS 200
    1. 1-4 cm : podsypka wyrównująca perlitowa - ze względu na bardzo
    nierówny strop
    0. folia 0.2

    Zastanawiam się nad warstwami 2,3 i jak to wszystko będzie wytrzymałe
    na obciążenie - w jednym narożniku zamierzam postawić kanapę
    (120-150kg).

    Z góry dziękuję za porady,
    Pozdrawiam,
    Adam